سوت کارگر رونمایی اسماعیلی بازیگران منوچهر هادی

سوت: کارگر رونمایی اسماعیلی بازیگران منوچهر هادی اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار علمی و آموزشی تصویر ، بازسازی صورت ژولیوس سزار با فناوری سه بعدی

تیمی از پژوهشگران هلندی با استفاده از فناوری اسکن سه‌بعدی یکی از مجسمه‌های باستانی باقی‌مانده از ژولیوس سزار توانستند علی‌رغم آسیب‌دیدگی شدید این مجسمه، صورت مش

تصویر ، بازسازی صورت ژولیوس سزار با فناوری سه بعدی

بازسازی صورت ژولیوس سزار با فناوری سه بعدی / عکس

عبارات مهم : تصویر

تیمی از پژوهشگران هلندی با استفاده از فناوری اسکن سه بعدی یکی از مجسمه های باستانی باقی مانده از ژولیوس سزار توانستند علی رغم ضرب دیدگی شدید این مجسمه، صورت مشهورترین امپراتور روم را بازسازی کنند.

به گزارش سیناپرس؛ژولیوس سزار را می توان در زمره یکی از مشهورترین امپراتوران روم باستان محسوب کرد که صفحات تاریخ سرشار از مطالب متضادی از شاخصه های برجسته و رذایل اخلاقی منتسب به وی هست. به تازگی تیمی از دانشمندان موفق شدند با کمک بازسازی سه بعدی جمجمه وی، نمایی دقیق از صورت و سر ژولیوس سزار ارائه دهند تا مشخص شود این امپراتور مشهور و پرآوازه رومی به چه شکلی بوده است.

کارشناسان و پژوهشگران موزه ملی باستان در کشور هلند، به تازگی تصویری از ژولیوس سزار منتشر کرده اند که بر اساس آن می توان دریافت، وی در وقت زندگی خود به چه شکلی بوده و این یافته ها همچنین نشان دهنده وجود عارضه ای عجیب در سر وی است.

تصویر ، بازسازی صورت ژولیوس سزار با فناوری سه بعدی

مایا دی هولوسی (Maja d’Hollosy) باستان شناس و متخصص انسان شناسی جسمانی که مسئولیت مطالعه و بازسازی صورت و سر ژولیوس سزار را بر عهده داشت در این رابطه اعلام کرد: «مشهورترین امپراتور روم باستان در سرخود یک برآمدگی عجیب و غیرعادی داشت.»

وی در توضیح این عنوان افزود: «به اعتقاد پزشکان، این اتفاق می تواند در پی وضع حمل سخت و سنگین رخ دهد»

تیمی از پژوهشگران هلندی با استفاده از فناوری اسکن سه‌بعدی یکی از مجسمه‌های باستانی باقی‌مانده از ژولیوس سزار توانستند علی‌رغم آسیب‌دیدگی شدید این مجسمه، صورت مش

عملیات بازسازی صورت ژولیوس سزار بر پایه اسکن سه بعدی یک مجسمه باقی مانده از این امپراتور، تهیه شده است هست. البته باید به این توصیه نیز اشاره کرد که این مجسمه به صورت بسیار آسیب دیده بوده و بخش هایی مانند بینی و چانه وی از بین رفته بود. به همین علت این بخش ها به صورت مجازی و سه بعدی بازسازی شدند.

مسئولان موزه ملی باستان در کشور هلند در این رابطه اعلام کردند که تصویر سه بعدی بازسازی شده است ژولیوس سزار به طور رسمی به نمایش عمومی گذاشته شده است و همه علاقه مندان می توانند تا آخر ماه آگوست امسال میلادی جهت دیدن صورت ژولیوس سزار به این موزه مراجعه کنند.

ژولیوس سزار در سال 100 پیش از میلاد متولدشده و در تاریخ با عنوان قیصر نیز آشنا می شود. وی پادشاهی قدرتمند و دیکتاتور منش بوده و در ابتدا یکی از سه کنسول مسئول اداره امپراتوری روم به شمار می رفت که با تصرف سرزمین باستانی گل یا فرانسه امروزی توانست بر قدرت خود افزوده و با از بین بردن و کنار زدن رقبا به قدرت مطلق امپراتوری روم تبدیل شود. آخر ژولیوس سزار در سال 44 پیش از میلاد طی توطئه ای در مجلس سنای روم کشته شد.

تصویر ، بازسازی صورت ژولیوس سزار با فناوری سه بعدی

واژه های کلیدی: تصویر | مجسمه | تصویری | فناوری | بازسازی | اخبار علمی و آموزشی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار