سوت کارگر رونمایی اسماعیلی بازیگران منوچهر هادی

سوت: کارگر رونمایی اسماعیلی بازیگران منوچهر هادی اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی آماده باش اشخاص متعدد اصولگرا جهت نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری , بازگشت به اوضاع «دانه های تسبیح»

اصولگرایان فعالیت انتخاباتی خود را شروع کرده اند و این طور که به نظر می رسد یکی دوتا هم نیستند. فهرست بلندبالای اصولگرایان جهت ورود به عرصه دو انتخابات پیش رو ن

آماده باش اشخاص متعدد اصولگرا جهت نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری , بازگشت به اوضاع «دانه های تسبیح»

بازگشت به اوضاع «دانه های تسبیح»؛ آماده باش اشخاص متعدد اصولگرا جهت نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری

عبارات مهم : اصولگرا

بازگشت به اوضاع «دانه های تسبیح»؛ آماده باش اشخاص متعدد اصولگرا جهت نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری/ شروع به کار ستادهای محرمانه چند صورت اصولگرا/ از صبحانه های سیاسی «آقا عزت» تا طلوع «همیشه نامزد» از قم

اصولگرایان فعالیت انتخاباتی خود را شروع کرده اند و این طور که به نظر می رسد یکی دوتا هم نیستند. فهرست بلندبالای اصولگرایان جهت ورود به عرصه دو انتخابات پیش رو نشان میدهد که قصد دارند جهت پیروزی از همه توان و ظرفیت خود استفاد کنند.

اصولگریان این بار سه سال سریعتر از موعد انتخابات به صف شده است و ستادهای محرمانه را راه انداخته اند. اشخاص برجسته و نیمه برجسته این جریان در حال برنامه ریزی جهت انتخابات آتی هستند؛ یکی سفر می رود و دیگری صحبت می کند. یکی مصاحبه ها و پست های اینستاگرامی را زیاد کرده و دیگری در حال تهیه فهرست هست. اوج بودن تعداد اصولگرایانی که هوای ریاست جمهوری و نمایندگی مجلس در سر دارند یادآور تعبیر مرحوم عسگراولادی است که در آبان ماه 87 گفته بود:«اصولگرایان به اندازه یك دور تسبیح نامزد دارند».

آماده باش اشخاص متعدد اصولگرا جهت نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری , بازگشت به اوضاع «دانه های تسبیح»

مرتضی طلایی که در انتخابات 92 مدیر ستاد انتخاباتی قالیباف بود نیز اخیر توصیه ای به همین جهت به جریان متبوع خود کرده هست. او در گفت وگویی گفته بود: «اگر یک مجموعه نیروهای اصولگرای فراگیر دور هم جمع بشوند و با هم بشینند از الان کار کنند می توانند مجلس یازدهم را داشته باشند… اعتقاد دارم فرزند های اصولگرایی و انقلابی باید دست در دست هم بدهند مرد و مردانه جهت صیانت از انقلاب و خون شهدا و نظام باید مجلس را به دست بگیرند. پاسداری از انقلاب نیازمند حضور انسان های از خود گذشته ای است که جهت انقلاب جان فشانی و کار می کنند و دنبال گروه و دسته و باند و جناح خودشان نباشند. به دوستان توصیه می کنم به این که اگر می خواهید موفق باشید مدام به گذشته برنگردید بروید کار کنید».

لشگر راست گرایان وارد می شود

آنگونه که از عملکرد افرادی همچون سید ابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف، نیکزاد، عزت الله ضرغامی، حمید رضا حاجی بابایی، مهرداد بذرپاش، علیرضا زاکانی، رستم قاسمی، سعید جلیلی، محمدرضا باهنر،ابوترابی فرد، غلامحسین الهام، سید مجتبی ثمره هاشمی، حسن غفوری فرد و اسدلله بادامچیان به نظر می رسد که باید منتظر یک انتخابات با صفی بلند از داوطلبان نامزدی در انتخابات باشیم.

اصولگرایان فعالیت انتخاباتی خود را شروع کرده اند و این طور که به نظر می رسد یکی دوتا هم نیستند. فهرست بلندبالای اصولگرایان جهت ورود به عرصه دو انتخابات پیش رو ن

«ابراهیم» به جای «محمود»

دانه های تسبیح یکی بعد از دیگری فعالیت های زودهنگام انتخاباتی خود را شروع کرده اند. اول از همه ابراهیم رئیسی که در انتخابات ریاست جمهوری قبل کاندیدای مورد حمایت جمنا بود و 16 میلیون رای آورد. رئیسی که گویا از سفرها و صحبت های دوران تبلیغات انتخابات خوشش آمده بر همان مدار حرکت می کند. سفرهای و صحبت هایی که بعضا حاشیه ساز هم می شوند. نمونه اش همین سفر به لبنان . بعضی از تحلیل گران ولی اعتقاد هستند که رئیسی تا انتخابات 1400 صبر نکرده و سرلیست اصولگرایان در انتخابات مجلس یازدهم خواهد بود. این گمانه ولی مخالفانی دارد که اعتقاد هستند رئیسی ترجیح می دهد جهت ریاست جمهوری تلاش کند نه نماینده شدن و مسابقه جهت کسب کرسی ریاست آن هم احتمالا با علی لاریجانی. آنچه تا اینجای کار مشاهده شده است این است که او زیاد از هز چیزی به جذب بدنه محمود احمدی نژاد می اندیشد. همین هم است که احمدی نژادی واکنش‌ها می کند.

طلوع «همیشه نامزد» این بار از قم

محمدباقرقالیباف به عنوان دومین کاندیدای شکست خورده انتخابات اخیر یکی از دیگر از دانه های تسبیح اصولگرایی است که فعالیت های انتخاباتی خود را با سفر به قم کلید زد. او اگرچه در اردیبهشت 96 از سوی جمنا کنار گذاشته شد ولی میل به مدیر جمهور شدن را از دست نداده و این طور که شنیده می شود در حال آماده سازی ستاد انتخاباتی خود هست. شهردار سابق پایتخت کشور عزیزمان ایران حتی با وجود افشاگری هایی که محمدعلی نجفی علیه او کرده، بد به دلش راه نداده و با تکرار ایده هایی همچون نواصولگرایی و شعارهایی همچون 96 درصد و 4 درصد پیش می رود. حسین قربانزاده و محمود رضوی از جمله صورت هایی هستند که همچنان در تیم انتخاباتی محمد باقر قالیباف حضور دارند.

آماده باش اشخاص متعدد اصولگرا جهت نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری , بازگشت به اوضاع «دانه های تسبیح»

صبحانه های سیاسی «آقا عزت»

عزت الله ضرغامی مدیر سابق شرکت صدا و سیما از جمله رسانه ای ترین دانه های تسبیح هست. ضرغامی با موضع گیری در مورد مباحث متفاوت تلاش دارد صورت ای معقول و میانه از خود ارائه کند و جهت این کار بیش از هر چیز از اینستاگرام بهره می گیرد. صبحانه های سیاسی می خورد و منشتر شدن تصویرهای مربوط به آن جدی بودن خود در ورود به عرصه انتخابات را به رخ می کشد. او این روزها مصاحبه پشت مصاحبه دارد. عزت الله ضرغامی در خیابان پاستور همسایه سعید جلیلی است . دفتر کار او چند پلاک با جلیلی فاصله دارد و البته چند صد متر هم با دفتر رییس جمهور . شاید همین فاصله کم تا دفتر حسن روحسن روحانی است که امید او جهت نشستن بر صندلی ریاست جمهوری را تقویت کرده.

اصولگرایان فعالیت انتخاباتی خود را شروع کرده اند و این طور که به نظر می رسد یکی دوتا هم نیستند. فهرست بلندبالای اصولگرایان جهت ورود به عرصه دو انتخابات پیش رو ن

فتاح، قلوب اصولگرایان را «فتح» می کند؟

پرویز فتاح مدیر کمیته امداد نیز از جمله کاندیداهای احتمالی اصولگرایان در انتخابات های آتی هست. این نخستین بار نیست که اصولگریان قصد دارند از ظرفیت او استفاده کنند ولی باید دید که خودش رضایت می دهد یا خیر. هرچه باشد او در جریان انتخابات قبلی با اصرار نام خود را از فهرست اصولگریان خارج کرد. فتاح مدیری موفق است و در صورت ورود به عرصه انتخابات می تواند جای قالیباف را بگیرد. احتمال حضور فتاح بعضی اشخاص مطرح را دلواپس کرده است . او حمایت طیف عملگرای اصولگرا را دارد.

معرفت سیاسی «آقا سعید»

آماده باش اشخاص متعدد اصولگرا جهت نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری , بازگشت به اوضاع «دانه های تسبیح»

سعید جلیلی را نباید نادیده گرفت. او بعد از شکست در انتخابات 92 دولت در سایه را تشکیل داد. اصولگرایان از این ایده و اقدام او حمایت چندانی نکردند ولی جلیلی دلسرد نشده و به کار ادامه می دهد. جلیلی اگرچه بعد از شکست در انتخابات 92 گفت: « امروز اگر به هر علت مسووليتي نداريم قرار نيست در نقش اپوزيسيون نظام حاضر شويم، انقلابي گري به معناي كمك كردن براي برطرف مشكلات كشور در هر دوره از جمله زماني است كه مسووليت اداره كشور بر عهده ما نيست » ولی به واسطه نقش و ناکامی که در جریان پرونده هسته ای داشته هست، نقطه برابر دولت روحانی به حساب می آید. به نظر نمی رسد که جلیلی شانس چندانی جهت پیروزی داشته باشد ولی به هر حال یکی از دانه های تسبیح است و حتما همه تلاش خود را می کند. سعید جلیلی این روزها علی رغم بعضی اشخاص اصولگرا حاضر نشده چندان علیه دولت حرف بزند. او حتی توضیه هایی در این مورد به منتقدان دولت داشته است . سعید جلیلی را می توان یکی از اشخاص با معرفت و معقول اصولگرا دانست که ترجیح داده منافع ملی را فدای بازی های سیاسی نکند.

«اسدالله» سورپرایز موتلفه جهت اصولگرایان

اسدلله بادامچیان یکی دیگر از دانه ها تسبیح است و نسبت به دیگران از امتیاز حزبی بودن نیز برخوردار هست. نام بادمچیان به عنوان کاندیدای احتمالی اصولگریان از همان هنگامی که مطرح شد که موتلفه ای ها در جریان انتخابات 96 با جمنا مخالفت کرده و درخواست کردند که کاندیدای مستقل و حزبی خود را راهی میدان کنند. جلسات درون حزبی ولی به آنجا رسید که میرسلیم از سوی موتلفه وارد مسابقه شود و دقیقه نود نیز تنها بماند. همین عوض کردن رویه در آخرین لحظه کدورت هایی میان میرسلیم و موتلفه ایجاد کرد. حال اگر حزب موتلفه در انتخابات آتی نیز کاندیدای جمنا را نپذیرد و قصد داشته باشد که به صورت مستقل وارد شود، کسی زیاد از بادامچیان شانس معرفی ندارد.

«رستم»کاندیدای سایه پایداری

رستم قاسمی وزیر نفت احمدی گزینه بعدی اصولگرایان هست. گزینه ای که به سیاست های اقتصادی دولت روحانی انتقادات جدی دارد و در صورت ورود به مسابقه های انتخاباتی باید برنامه اقتصادی قابل توجهی ارائه کند. البته او بدون برنامه هم حمایت جبهه پایداری و طیف نزدیک به احمدی نژاد را دارد.

از الهام تا ثمره ؛ کارت های باقی مانده محمود

یکی دیگر از یاران احمدی نژاد یعنی غلامحسین الهام نیز می تواند در صف کاندیداهای اصولگرایان قرار بگیرد. خاصه اینکه او در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 هم قصد کاندیداتوری داشت و نهی ریس سابق خود مواجه شد. الهام سخنگوی قوه مجریه احمدی نژاد بود ولی احمدی نژاد از همان اول گفته بود که از هیچ یک از کاندیداهای اصولگرا حتی وزرای کابینه اش حمایت نمی کند. حال باید دید که الهام در وقت باقی مانده می تواند نظر موافق احمدی نژاد را جهت ورود به عرصه انتخابات جلب کند یا خیر. هرچه باشد احمدی نژادی ها گزینه های دیگری نیز دارند. درست است که خود مدیر دولت نهم و دهم و بعضی از نزدیکانش همچون مشایی و بقایی شانس تایید صلاحیت و پیروزی ندارند ولی آن ها می تواند از ظرفیت افرادی همچون سید مجتبی ثمره هاشمی استفاده کنند. او در دولت اول احمدی نژاد مشاور و در انتخابات 88 مدیر ستاد انتخاباتی احمدی نژاد بود ولی در همه آن هشت سال به نوعی در سایه قرار داشت. پرونده قضایی نداشته و شانس بیشتری جهت تایید صلاحیت دارد. به همین خاطر است که می توان او را نیز یکی دیگر از دانه ها تسبیح اصولگرایی به حساب آورد.

واژه های کلیدی: اصولگرا | انتخابات | احمدی نژاد | انتخابات 96 | اصولگرایان | احمدی نژاد | ریاست جمهوری | انتخابات مجلس | ستاد انتخابات | انتخابات ریاست جمهوری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار