سوت کارگر رونمایی اسماعیلی بازیگران منوچهر هادی

سوت: کارگر رونمایی اسماعیلی بازیگران منوچهر هادی اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار بین الملل اقدام نظامی آمریکا علیه کره شمالی یک اشتباه بزرگ است / روسیه

وزیر امور خارجه روسیه هشدار داد که اقدام نظامی آمریکا علیه کره شمالی یک اشتباه بزرگ است و گفت: واشنگتن خودش پیونگ یانگ را با انجام رزمایش با کره جنوبی و لفاظی‌ه

اقدام نظامی آمریکا علیه کره شمالی یک اشتباه بزرگ است / روسیه

روسیه: اقدام نظامی آمریکا علیه کره شمالی یک اشتباه بزرگ است

عبارات مهم : روسیه

وزیر امور خارجه روسیه هشدار داد که اقدام نظامی آمریکا علیه کره شمالی یک اشتباه بزرگ است و گفت: واشنگتن خودش پیونگ یانگ را با انجام رزمایش با کره جنوبی و لفاظی های شدیداللحنی که دارد، جهت کارها بی پروا جنبش می کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری راشاتودی، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در جریان سفرش به رم، ایتالیا گفت: اگر کسی واقعا بخواهد از نیروی نظامی جهت نابود کردن کره شمالی استفاده کند، همانطور که نماینده آمریکا در شرکت ملل آن را مطرح کرد، فکر می کنم که با آتش بازی می کند و این یک اشتباه بزرگ است.

اقدام نظامی آمریکا علیه کره شمالی یک اشتباه بزرگ است / روسیه

لاوروف به بیانات نیکی هیلی، سفیر آمریکا در شرکت ملل اشاره کرد که در پی آزمایش موشکی اخیر کره شمالی مطرح شد. هیلی گفته بود که اگر جنگی در بگیرد، رژیم کره شمالی کاملا نابود می شود.

لاوروف صحبت هیلی در روز چهارشنبه در شورای امنیت شرکت ملل را یک “سخنرانی واقعا خون آشام گونه” توصیف کرد و ادامه داد: ما هر کاری انجام می دهیم تا مطمئن شویم درگیری نظامی رخ نمی دهد و مسئله از طریق راه های دیپلماتیک و صلح آمیز حل و فصل می شود. مسکو از نزدیک با آمریکا بر سر مساله کره شمالی همکاری کرده و نشستی با دیپلمات های آمریکایی در پایتخت روسیه برپا شده است است.

وزیر امور خارجه روسیه هشدار داد که اقدام نظامی آمریکا علیه کره شمالی یک اشتباه بزرگ است و گفت: واشنگتن خودش پیونگ یانگ را با انجام رزمایش با کره جنوبی و لفاظی‌ه

وزیر خارجه روسیه در ادامه صحبت هایش گفت: متاسفانه، در دو ماه گذشته افرادی در واشنگتن به هر قیمتی به دنبال جنبش پیونگ یانگ جهت انجام کارها بی پروا بوده اند. در اکتبر، آنها رزمایشی بزرگ را میان نیروهای آمریکایی و کره جنوبی برپا کردند و قرار است رزمایش بزرگ دیگری در دسامبر امسال میلادی برگزار شود.

وی همچنین موضع روسیه را در قبال مساله کره شمالی مستقیم، صادقانه و باز توصیف کرد و ادامه داد: ما وظیفه مهم خود را جلوگیری از بروز یک درگیری مسلحانه می دانیم که پیامدهای مخربی خواهد داشت و در وهله نخست جهت کشورهایی است که در منطقه واقع هستند و مشمول بر کره جنوبی و ژاپن می شوند. ولی روسیه و چین را فراموش نکنیم چون با کره شمالی هم مرز هستند.

لاوروف همچنین به نقشه راهی که به صورت یکسان از سوی چین و روسیه مطرح شده، اشاره کرد که با هرگونه اقدام نظامی مخالفت دارد که به تنش ها می افزاید. در این طرح از کره شمالی خواسته شده است تا در ازای متوقف شدن رزمایش های یکسان نظامی آمریکا و کره جنوبی، دست از آزمایش های موشکی و اتمی خود بردارد ولی این طرح از سوی واشنگتن رد شده است است.

اقدام نظامی آمریکا علیه کره شمالی یک اشتباه بزرگ است / روسیه

گروهی از نمایندگان روسی اخیرا به پیونگ یانگ رفته بودند تا حل بحران را تسهیل کنند. آنها گفتند که کره شمالی آماده حضور در مذاکرات است ولی خواستار نقش میانجی گری از سوی مسکو هست.

واژه های کلیدی: روسیه | آمریکا | آمریکایی | کره جنوبی | کره جنوبی | کره شمالی | اشتباه بزرگ | اخبار بین الملل


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار